13 Şubat 2014 Perşembe

BUGÜN GÜNLERDEN LİMONLU PARFE

      KENDİMİ BİLDİM BİLELİ SOGUK TATLILARA Bİ SEMPATİM VAR HELE DONDURMA YAZ KIŞ DEMEDEN VAZGEÇİLMEZİM ... LİMONLU PARFEYİ KEŞFETMEDEN ÖNCE NE ÇOK ŞEY KAÇIRDIĞIMI DÜŞÜNÜYORUM ŞİMDİDE ÇOK YAZIK OLMUŞ CİDDEN ... 
     HEM ÇOK PRATİK HEM ÇOK LEZZETLİ AYRICA OLUR MU OLMAZ MI DİYE ENDİŞE ETMENİZE HİÇ GEREK KALMAYACAK BİR TATLI... DİLERSENİZ TABANINA BURÇAK BİSKÜVİDEN TABAN YAPIP ÜZERİNE LİMONLU JÖLE KOYUP SERVİS EDEBİLİRSİNİZ FAKAT BEN SADE SEVDİGİM İÇİN BÖYLE YAPMAYI TERCİH ETTİM ... :) GELELİM HAZIRLANIŞINA...





 LİMONLU PARFE İÇİN;


- 2 poşet krem şanti
- 1 su bardağı süt
- 2 yumurta
- 1 su bardağı şeker
- 3 limon


    HAZIRLANIŞI;

1- yumurta ve şekeri şeker iyice eriyene kadar çırpın
2- 2 poşet krem şantiyi 1 bardak soğuk sütle çırpın
3- 1,5 limonun kabuğunu rendeleyın, suyunu sıkın
4- tüm malzemeleri birleştirin ve bir süre daha çırpın
5- kelepçeli kabınıza yayın bütün karışımı
6- buzlukta en az 2-3 saat bekletin
7- servis etmeden 20 dk önce buzluktan çıkarın  vee servise hazır arzuya göre fındık kırıgıyla süsleyebilirsiniz ...
         AFİYET OLSUN :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder